Sponsring

Eriksmåla Ridklubb söker nu sponsorer som vill synas i vår verksamhet och stödja ridklubben. Vi hoppas att ni och ert företag vill vara med och sponsra vår verksamhet.

Den svenska ridskolan är unik. Ingen annanstans i världen finns ridsporten så tillgänglig för så många som i Sverige. Ridsporten är Sveriges näst största ungdomsidrott och en av de få idrotter där män och kvinnor, unga och gamla deltar på lika villkor.

Med en allt större exponering i media och över en halv miljon människor som regelbundet rider för motion och tävling erbjuds fina möjligheter att nå en stor och attraktiv målgrupp för de bolag som väljer att sponsra ridsporten. Ridning är också den största handikappidrotten i Sverige.

Eriksmåla Ridklubb är en Kvalitetsmärkt Ridskola vilket innebär att vi har klarat samtliga hårda krav på kvalitet gällande anläggning, hästar, personal och säkerhet. Endast 21 ridskolor av Sveriges 450 st har klarat dessa krav. Vårt mål är att vara Sveriges bästa ridskola gällande hästar och undervisning.

Vi är en aktiv förening och dagligen besöker ca 85 personer vår anläggning, 95 % är tjejer. Våra medlemmar är mellan 3 och 75 år, i ridsporten är åldern obetydlig. Vi skapar ett livslångt intresse. Fem dagar i veckan har vi hjälp av Daglig Verksamhet, personer med någon form av funktionsvariation, som jobbar i stallet.

Vi har en modern och säker anläggning, som är handikappanpassad och även anpassad för att hålla en god arbetsmiljö. Vi värnar om god hälsa, psykiskt och fysiskt välbefinnande. Vi arbetar ständigt för en hållbar livsstil och miljöförbättrande åtgärder.

På Eriksmåla Ridklubb sätter vi mycket stort värde på våra sponsorer och gör allt för att ett partnerskap med oss ska bli så värdeskapande som möjligt.
Vi har färdiga sponsorpaket, men skräddarsyr självklart även sponsoravtal för att det ska bli så bra som möjligt för våra partners.

Diamantsponsor 10 000 kr + tillverkning av ev. skylt ca 1500kr

• Möjlighet att sätta upp en reklamskylt (120*60cm) som syns från parkeringen till vår anläggning, alla som kommer till oss kommer se er skylt.
    • Er logga kommer finnas på vår hemsida.
    • Ert företagsnamn kommer finnas med på våra fakturor.

Guldsponsor 5000 kr + tillverkning av ev. skylt ca 1000kr

• Möjlighet att sätta upp en reklamskylt (100*50cm) som syns från parkeringen till vår anläggning, alla som kommer till oss kommer se er skylt.
    • Er logga kommer finnas på vår hemsida.
    • Ert företagsnamn kommer finnas med på våra fakturor en av våra fyra faktureringsperioder.

Silversponsor 3000 kr + tillverkning av ev. skylt ca 600kr

• Möjlighet att sätta upp en reklamskylt (50*25cm) som syns från parkeringen till vår anläggning, alla som kommer till oss kommer se er skylt.
    • Er logga kommer finnas på vår hemsida.

Varmt välkommen att kontakta:
Marknadsföringssektionen, mailadress: marknadsforingssektionen@eriksmalaridklubb.se

Sponsorbrev för nedladdning: Sponsorbrev.pdf

Silversponsorer är:
Stort tack för att ni sponsrar vår barn och ungdomsverksamhet!