Marknadsföringssektionen

Marknadsföring sektionen jobbar med sponsring och är ett ansikte utåt för ridklubben. Sektionen hjälper även tävlingssektionen med sponsorer till kommande tävlingar.

Medlemmar i marknadsförings sektionen är Sara Klevtun som får hjälp och stöttning av Clara Bertilsen. Håkan Elvung ingår också i sektionen som ansvarig för klubbens hemsida.
Denna sektion behöver fler medlemmar för att kunna utveckla sitt arbete med marknadsföring. Har du ett brett kontaktnät och har lätt för att prata med olika människor och brinner för klubbens bästa så hör gärna av dig till Sara Klevtun.

Det roligaste med att vara med i marknadsföringssektionen är att få vara ett ansikte utåt för ridklubben och får vara med och medverka till klubbens utveckling och att sprida information om vår förening till olika företag.

Vår mailadress är: marknadsforingssektionen@eriksmalaridklubb.se

Sara Klevtun

Vise ordförande i styrelsen. Marknadsföringssektionen

Mitt uppdrag i styrelsen är att jag är vice ordförande och är med i marknadsförings sektionen. Jag har som uppgift att komma med nya förslag och vara en drivande kraft i styrelsearbetet.

Det roligaste med att vara med i styrelsen är att vi är ett sånt härligt gäng och att jag har fått så många nya vänner. Vi stöttar alltid varandra och man behöver inte ha någon erfarenhet av styrelsearbete det viktigaste är att man känner glädje och lycka för klubben.

Jag började rida på Eriksmåla Ridklubb som barn men hade ett uppehåll under tonåren och började rida igen som vuxen.

Jag rider nu i en dressyrgrupp på torsdagarna för Gunilla Stånggren, där är vi ett härligt gäng i många olika generationer. I denna grupp har vi alltid roligt allt från stallgången och under ridpasset.

Hela min familj delar hästintresset då vi har hästar hemma på föräldragården. Eriksmåla Ridklubb är en familjär ridklubb där man umgås och träffas i olika generationer och ständigt får nya vänner.

Kontakt: sara.klevtun@hotmail.com

Carina Wilhelmsson

Marnadsföringssektionen

Jag heter Carina Wilhelmsson och har ridit i ERK sen barnsben. Numera är jag aktiv i styrelsen, caféet och är med ett av mina barnbarn när hon lär sig rida här på ridskolan.

Kontakt: carina.wilhelm@gmail.com

Håkan Elvung